9 lipca 2013

Plus ooosiem! + zgarnij książkę z przepisami


Mój blog "urodził się" 9 lipca 2005 i dziś obchodzi ósme urodziny!

Z tej okazji mam dla Was, czytelników mojego bloga, mały upominek: książeczki kucharskie. Jak wiecie, przywiązuję się do przedmiotów, więc chciałabym, żeby te trafiły w dobre ręce - osób, które coś z nich ugotują. Pomysł podsunęła mi Savil.


Co trzeba zrobić, żeby otrzymać jedną z nich?

1. Stworzyć życzenia urodzinowe* dla mojego bloga.
2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe: w jaką grę zawsze z Nim przegrywam, a w jaką On ze mną?**
3. Podać tytuł książki, którą chcecie dostać.
4. Wysłać całość na adres olgacecylia(kapucynka)gmail(kropa)com.

Na maile czekam do 16 lipca. Wyniki ogłoszę 18 lipca.

* Życzenia mogą być w dowolnej formie - laurki, poematu czy prozą.
** Odpowiedź na pytanie znajdziecie w archiwalnych postach, możecie też strzelać.

KSIĄŻKI DO ROZDANIA:

"Magiczne pałeczki chińskiej damy"
(kuchnia azjatycka)
"Spróbuj i wyjdź za mnie"
(kuchnia uwodzicielska dla początkujących)
"Książka kucharska dla facetów, którzy chcą zaimponować swoim dziewczynom"
(wiadomo)
"Książka kucharska dla dziewczyn, które niewiele nauczyły się w domu"
(wiadomo)
"Czekolada"
(historia czekolady i przepisy)
"Kawa"
(historia kawy i przepisy)
"Herbata"
(historia herbaty i przepisy)

Przy okazji, będzie mi miło, jeśli polubicie fanpage bloga. (Zgodnie z regulaminem Facebooka, nie jest to obligatoryjne do wzięcia udziału w rozdaniu!)

Na koniec ciekawostka: 

Kto urodził się dnia 9 lipca:
- Usposobiony jest idealistycznie, potrafi być dowcipnym, a posiada również duże odczucie sztuki. 
- Już we wczesnej młodości liczy wielu przyjaciół.
- Może odgrywać rolę wybitną w społeczeństwie, do którego należy.
- Może stać się czynnikiem rozwoju i źródłem wiadomości dla wielu ludzi.

(z reprintu książki Jana Starży-Dzierżbickiego "Pod jaką gwiazdą urodziłeś się - horoskopy na każdy dzień roku", Warszawa 1938 r.)