12 stycznia 2014

Instagram - miks grudniowo-styczniowy


Śnieżynki, biel i dieta, czyli mój przełom roku w 12 kadrach.

1. Prezent od utalentowanej koleżanki: starannie wyhaftowana śnieżynka.
2. Dzieło kolejnej utalentowanej koleżanki: gwiazda choinkowa z origami.
3. Ja pierniczę...
4. ...na turkusowo!

5. Nowy rok przywitałam choróbskiem, ale On zrobił tiramisu, więc uczyniliśmy zadość tradycji.
6. Croque Madame, czyli śniadanie na bogato. Od serca!
7. W trosce o ramiona kupiłam hantelki. Dzielnie ćwiczę.
8. Deser zgodny z metodą Montignaka. On postanowił towarzyszyć mi w diecie, więc idzie całkiem nieźle.

9. Napis na uczelnianej ławce. Ktoś się nudził na kursie Topos Boskości.
10. W grze w Dixit zawsze wybieram białego królika.
11. Styczeń i mój piękny kalendarz...
12. Nowe, ciepłe kapcie. Z obowiązkowym akcentem w stylu blink.
 Moją codzienność możecie obserwować również na Instagramie oraz na Facebooku. Już wkrótce na blogu i w moim życiu pojawi się trochę zmian, których nie omieszkam dokumentować...