30 sierpnia 2012

Korek w kolejce


A tak wygląda kolejka do Muzeów Watykańskich.
Ominąć ją bardzo łatwo - wystarczy kupić bilet wcześniej,
przez internet. (Mapa z Google Maps, zdjęcie ze strony walkowiak.pl.
Własnego nie mam, bo lało, kiedy z balonikami
samozadowolenia galopowaliśmy obok oczekujących ludzi.)
- Ostatnio jak wracam z pracy, zawsze jakoś natrafiam na potworny korek przed Rondem Grunwaldzkim. Ludzie stoją na Dietla aż po horyzont.
- I? - rzucił On bez większego zainteresowania.
- Jak dzisiaj jechałam i zobaczyłam tych ludzi stojących w korku, to poczułam jak mi rośnie taki balonik samozadowolenia w brzuchu. Wiesz, to jest takie fajne uczucie. Na pewno je znasz.
- Znam? - zdziwił się On nieuważnie.
- Znasz, bo sam mówiłeś, że je odczuwasz, kiedy udało nam się ominąć kolejkę do Muzeów Watykańskich, zresztą dzięki mojej pomysłowości.
- Fakt - pokiwał głową On. - Ktoś stoi, aby zadowolony mijać go mógł ktoś.