11 kwietnia 2013

100 pytań do blogera


Sporo o mnie wiecie - albo prawie nic, jeśli czytacie mój blog od niedawna. Robiąc ukłon w stronę nowych czytelników dołączyłam do akcji/zabawy "100 pytań do blogera". Stworzył ją popularny bloger modowy, Paweł, z którym w ostatni piątek piłam Frugo. (Lans musi być!)

Zasady są proste: 
- Wysyłacie mi swoje pytania. Każdy może zadać dowolną liczbę pytań. Czekam w komentarzach pod tym wpisem, na Facebooku lub na mailu

- Możecie pytać o co chcecie: czy lubię placki, w jakiej piżamie sypiam i na kogo głosowałam. Ufam Wam, więc nie będzie selekcji pytań. Odpowiem na wszystkie... ale nie mogę obiecać, że zgodnie z intencją i oczekiwaniami pytającego.

- 100 to liczba umowna - odpowiedzi opublikuję tydzień po tym poście, niezależnie od zadanych pytań.

Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić :-)

Moje odpowiedzi na wszystkie zadane pytania znajdziecie tutaj.