28 czerwca 2013

Jak się trzyma..? Odcinek 13 + urodziny


Wszystkie zdjęcia z tego cyklu znajdziesz tutaj.

Dokładnie rok temu zrobiłam pierwsze zdjęcie tego cyklu. Pamiętam, że było ciepło, jedliśmy wtedy poziomki z naszego balkonu. Ziemia obiegła Słońce dookoła - i dzisiaj obchodziłam urodziny w płaszczu i z parasolem.

To był rok pełen różnych wydarzeń - zarówno wspaniałych, jak i niełatwych. Ale z uśmiechem patrzę do przodu. Wierzę, że nawet najgorsze rzeczy mogą pomóc mi być coraz lepszą wersją samej siebie.

Plan minimum z maja zrealizowałam od początku do końca. Jestem szczęśliwa, kiedy się nie spinam. Kiedy listy obowiązków mam krótsze niż Mahabharata. Kiedy częściej "chcę" niż "powinnam" i "muszę". Delektuję się codziennością, bo nic nie smakuje mi tak źle jak presja i przymus. A spokój ma smak truskawek.

Filiżanka to część prezentu od moich koleżanek i kolegów z pracy. Bez nich ten dzień (i rok) nie byłby nawet w połowie tak fajny!

Jak się trzyma? - 13

Wszystkie zdjęcia z całego roku - KLIK