9 sierpnia 2013

Tag: 50 przypadkowych faktów o mnie


Blanka wrzuciła post, Alina filmik na YT, a ja pomyślałam: co za fajna robota na tę pogodę! Nazwa bloga zobowiązuje, czasem się muszę trochę poobnażać. Zatem dzisiaj 50 przypadkowych faktów o mnie, czyli tag, który krąży ostatnio po blogosferze. Miłego czytania!

(foto: jasmineblu.blogspot.com)


MÓJ WYGLĄD

1. Jako jedyna w rodzinie mam zielone oczy.
2. Marzyłam kiedyś o operacji plastycznej nosa i biustu. To ostatnie minęło mi, kiedy poszłam na brafitting.
3. Moim największym kompleksem są stopy - uważam, że są strasznie brzydkie i nawet sandały kupuję takie, żeby zakrywały jak najwięcej.
4. Uwielbiam mój brzuch, mimo (i właśnie dlatego!) że nie jest idealnie płaski. 
5. Był czas, kiedy codziennie kręciłam włosy na papiloty z gąbki. Wyglądałam wtedy jak baranek.
6. Zaczęłam się malować dopiero parę lat temu, wcześniej tylko korektor i brązowy tusz do rzęs.
7. Nie mogę się opalać. 
8. Mam taki kościec, który uniemożliwia mi robienie wielu ćwiczeń, np. skłonów czy brzuszków.
9. W mojej szafie jest dużo sukienek i spódnic, a tylko kilka par spodni. 
10. Obcasy noszę tylko od święta.

PRZESZŁOŚĆ

11. W VIII klasie doszłam do finału olimpiady z polskiego. Zabrakło mi 1 punktu, żeby ją wygrać.
12. Nie obroniłam się na studiach, ale zamierzam to w tym roku nadrobić.
13. Przez wszystkie lata edukacji uczyło mnie 7 polonistek. Mimo to polski nieodmiennie był moim ulubionym przedmiotem.
14. Nie reaguję nigdy na zdrobnienie Ola - przyzwyczajenie z podstawówki, kiedy chodziłam do klasy z Olą o tym samym nazwisku co ja. 
15. Kolekcjonowałam kiedyś muszle. Wciąż mam kilka, przypominają mi o morzu. 
16. Nauczyłam się czytać w wieku 4 lat.
17. Jako przedszkolak bardzo chciałam mieć siostrę. Koniecznie starszą.
18. W dzieciństwie byłam trochę chłopczycą: dowodziłam podwórkowym gangiem, szalałam na rowerze i wygrywałam konkursy na najdłuższy ślad hamowania, wspinałam się na drzewa i robiłam cyrkowe ewolucje na trapezie zrobionym ze starego wałka z magla.
19. Pracuję od pierwszego roku studiów.
20. Byłam w życiu na 11 pogrzebach, a tylko na 6 ślubach. 

DZIWACTWA I LĘKI

21. Jestem synestetką - słowa, liczby i imiona mają dla mnie kolory, dzięki czemu łatwiej je zapamiętuję. 
22. Wolę jeść rękami niż plastikowymi sztućcami i z papieru niż z plastikowego talerza.
23. Mam niskie ciśnienie i dużo lepiej znoszę upały niż mrozy. (Chociaż teraz to już przesada...)
24. Nie lubię alkoholu i nigdy nie byłam tak naprawdę pijana.
25. Bywam obsesyjnie praworządna - przestrzegam przepisów drogowych, regulaminów kąpielisk i zasad netykiety. I bardzo mnie wkurza, kiedy ktoś je olewa...
26. Cecylia to moje trzecie imię, z bierzmowania. Używam go, bo lepiej brzmi z pierwszym. 
27. Panicznie boję się ciem.
28. Mam alergię na pióra i nie mogę spać w pościeli z pierzem.
29. Dużo mówię, ale nie nadaję się do wystąpień publicznych. Nie lubię też słuchać mojego nagranego głosu.
30. Nie znoszę wesel.

FAKTY RÓŻNE

31. Trzy razy próbowałam obejrzeć "Gwiezdne wojny" i trzy razy zasnęłam.
32. Milion razy czytałam "Alice in Wonderland" w różnych tłumaczeniach. W tym roku zaczęłam je zbierać.
33. Mam silną wolę - nie miewam problemów z trzymaniem diety czy z nałogami.
34. Uwielbiam zapach krakowskich Plant na początku jesieni, kiedy jeszcze nie pada.
35. Sama zaprojektowałam naszą kuchnię i uważam, że jestem w tym mistrzem.
36. Lubię dosadne określenia, nawet jeśli uznawane są za wulgarne.
37. Nie znoszę chodzić na pocztę, ale lubię jeździć pociągiem.
38. Mam "zieloną rękę", dlatego w naszym mieszkaniu jest sporo roślin.
39. Kiedy chcę poprawić sobie humor, kupuję talerze.
40. Wściekam się, kiedy muszę stać w kolejce.

MANIE & MARZENIA

41. Podoba mi się mój charakter pisma i chciałabym kiedyś pójść na kurs kaligrafii.
42. Świetnie czuję się w ogrodach i parkach, ogólnie w "ucywilizowanej" zieleni.
43. Uwielbiam karmić ludzi. Czasem sobie żartuję, że chciałabym mieć trzech mężów, żeby unisono mruczeli z zachwytu nad moimi obiadami.
44. Chciałabym wrócić do jazdy konnej, koniecznie w terenie.
45. Planuję kupić maszynę i nauczyć się szyć.
46. Marzy mi się zobaczenie zorzy polarnej.
47. Bardzo chcę mieć psa, najlepiej średniego sznaucera.
48. Potrzebuję wody, żeby normalnie funkcjonować: na najlepsze pomysły wpadam pod prysznicem albo zwyczajnie myjąc ręce, w ciągu dnia wypijam ok. 3-4 litry płynów (nawet w zimie), na tapecie w komputerze i telefonie zazwyczaj mam jakieś plaże czy inne jeziora, przynajmniej raz w roku muszę wybrać się nad morze albo chociaż na basen, a w każdym moim ważnym śnie strumyki, rzeki czy krople grają bardzo istotną rolę.
49. Zawsze chciałam mieć bliźniaki.
50. Marzę o mieszkaniu w kamienicy.

Podobny wpis: 100 pytań do blogera - odpowiedzi.