18 sierpnia 2013

Zrobiłam to! Instagram - początek


Nie zawsze mam przy sobie aparat, nie zawsze też mogę czy chcę go wyjmować. Za to zawsze mam przy sobie moją Fleur, czyli telefon (tak, nadaję imiona rzeczom, które szczególnie lubię). 

Od zawsze cykam dość dużo fotek telefonem, ale zazwyczaj zapominałam, że chciałam je komuś pokazać. Koniec z tym. Od 2 tygodni możecie mnie obserwować przez Instagram(foto: BGR.com)
Albo nie. Bo dla tych, którzy nie chcą, będę wrzucać na bloga trochę zdjęć. Także tych nieopublikowanych na moim insta-profilu. Też miejcie coś z życia! 

1. Kiermaszowe budki na Rynku Głównym
2. Zachód słońca widziany z Mikołajskiej
3. Remont Collegium Broscianum przy Grodzkiej 52
4. Wieczór nad Wisłą

5. Nigdy nie mam dość truskawek.
6. Pluszowe brokuły
7. Gofry z Sopotu. Robię lepsze.
8. Wreszcie zjedliśmy czarny makaron!
9. Throwback Thursday, czyli czwartkowe fotowspomnienia.
10. Moja urodzinowa torebka, nieco rozedrgana.
11. Chcieliście zobaczyć moją kuchnię, prawda? Bardzo proszę!
12. Sopocka plaża. Ja chcę jeszcze raz!
 PS. By zostać rasowym stalkerem, możesz śledzić mnie także na Facebooku, na portalu Pinterest oraz poprzez Bloglovin. Do zobaczenia!