2 listopada 2013

Instagram - miks październikowy II


Zachody słońca i jagodowa mysz - kolejna garść pstryków z mojego października. Jeśli chcesz więcej, obserwuj mnie (@olgacecylia) na Instagramie!

1. Wieża ciśnień (?) na Skotnikach. Niebo na żywo też wyglądało jak z akwareli.
2. Zachwycający zachód słońca widziany z dziedzińca Collegium Broscianum. 
3. Sufit w klubie Pod Jaszczurami.
4. Kościół św. Anny w moim rodzinnym mieście.

5. Reklama w najstarszej książce, jaką posiadam - to wydany w 29 roku poradnik dla gospodyń domowych.
6. Nowa, jagodowa myszka. Pasuje mi do Wrzosika, ale kurczę, czemu nie ma turkusowych?
7. i 8. - moje biurko w pracy: stan naturalny (bordello) oraz stan rzadki (porządek).

9. Nowe kolczyki. Oczywiście turkusowe!
10. Koronkowe rajstopy. Już niedługo będzie na nie za zimno...
11. Pozłacana czekoladka.
12. Moja najnowsza namiętność: bułeczki bardzo cynamonowe z Cinnabon.

A gdybyście mnie szukali, to na co dzień focę tutaj.