26 lutego 2014

Instagram - miks lutowy



Ferie, walentynki i Tłusty Czwartek, czyli 12 kadrów z lutego.



1. Pilna nauka. Zaliczyłam wszystko w pierwszym terminie, z czego jestem bardzo dumna.
2. Tej zimy z zachwytem patrzę w niebo. Niemal każdego dnia.

3. Grysik z cynamonem. Ulubiona potrawa Smoka Wawelskiego!
4. Kocham jajecznicę z dodatkami. I kocham sok pomidorowy.


5. Małe przyjemności: kawa z Nadine, która przeistoczyła się w piwo (czary!)...
6. ...i naszyjnik z modnisią.

7. Mój Pan Kalendarz dostał ubranko na karnawał.
8. Jedno ze starszych win, jakie piłam. Było przepyszne!


9. W lutym dwukrotnie odeszłam od diety: zjadłam pizzę na Walentynki...
10. ...i pączki z okazji wigilii Tłustego Czwartku.

11. Trochę czerwieni. Truskawkowy lakier (Essie Forever Yummy, który zobaczycie już za 2 dni w nowym wpisie z serii 28 zdjęć).
12. Bardzo lubię ten plakat - Jimi przypomina na nim świętych z ikon. Lubię też paprykową ścianę, na której wisi. 

Na co dzień wrzucam fotki prosto z telefonu na mój Instagram. Jeśli tak jak ja lubicie kolorową codzienność w Krakowie - warto obserwować!