30 kwietnia 2014

Instagram - miks kwietniowy


Mnóstwo kwiatów u mnie w tym miesiącu. To w końcu kwiecień!



1. Mój pierwszy w życiu mazurek - cytrynowy. Nie był idealny, ale i tak zniknął w ciągu kwadransa.
2. Mirabelkowe piwo. Bardzo wiosenne, choć wolę mniej słodkie.
3. Przypadkowy komplet: coś starego, czyli róża po Babci, i coś nowego, czyli kolczyki od Jego Mamy.
4. To Jaya. Kopnął mnie zaszczyt, bo zdecydowała się ze mną spać.
5. Kawałek balkonu, czyli fioletowe osteospermum. Chcecie zobaczyć cały balkon?
6. Cydr Miłosławski: najlepszy, jaki dotąd piłam spośród dostępnych w Polsce. Jest kwaskowaty i pachnie dębową beczką. 
7. Te bułki smakują jak słone paluszki i nazywają się solodrągi.
8. Na rogu Dietla i św. Stanisława, tuż przy Bulwarach, otworzył się w kwietniu brewpub w brytyjskim stylu. Można tam dostać piwa w angielskim stylu, warzone na miejscu.
9. Wielkanocna karuzela na Małym Rynku.
10. Jest fajnie. A na kłopotki piekę ciastka.
11. Albo idę do fryzjera.
12. Albo maluję paznokcie.

Jestem potwornie zmęczona, ale... jest fajnie!