24 czerwca 2014

Zróbcie coś dla mnie


Wystarczy poświęcić 3 minuty, żeby zrobić mi najlepszy prezent urodzinowy!

Mój blog w tym roku obchodzi 9 urodziny. Jest już bardzo wiekowy i zdecydowałam się odesłać go na emeryturę. Potrzebuję zmiany, małej rewolucji. Taką zmianą będzie zmiana nazwy, adresu i profilu bloga. Tylko autorka zostanie ta sama... ale nie taka sama - bo przecież przez tę niemal dekadę sama też się bardzo zmieniłam.

W związku z rewolucją stworzyłam dla Was krótką ankietę. Co to za autor bez czytelników? Chciałabym, żebyście z przyjemnością odwiedzali tak ten blog, jak i zupełnie nowy, który dopiero powstanie.

Formularz nie pobiera od Was żadnych danych, a ankieta jest w pełni anonimowa. Proszę Was pięknie, poświęćcie te parę minut i odpowiedzcie na zaledwie 10 pytań. Będzie mi szalenie miło!